Культура, комунікація та робочі процеси

Культура, комунікація та робочі процеси

Формування культури та реалізація проєкту на партнерських засадах

Кожен будівельний проєкт починається з команди проєкту, яка складається з різних дійових осіб: замовника, проєктувальника, керівника проєкту, виконавців та інших учасників. Проєкт може бути успішним лише тоді, коли усі ці дійові особи згуртовані в одну дружню команду та ставлять перед собою спільну мету. Проєкт може бути успішним лише тоді, коли усі ці дійові особи згуртовані в одну дружню команду та ставлять перед собою спільну мету. На початку роботи визначаються правила культури, які зорієнтовані на партнерську взаємодію у команді.

Тімбілдинг як прекрасна основа проєкту

Очікування учасників проєкту, а також можливі випробування та шляхи вирішення завдань повинні враховуватися та обговорюватися між усіма заздалегідь. В результаті виникають спільні правила гри, які повинна дотримуватися уся команда проєкту. Часто учасники припускають, що один воркшоп на початку стає поштовхом для створення культури у проєкті на партнерських засадах. Створення позитивної культури – це у будь-якому випадку безперервний та тривалий процес, який потребує активного осмислення та вдосконалення.

Партнерство веде до успіху

Щоб проєкт був успішним, нам потрібні чіткі ролі, відповідальність, прозорість, довіра, зобов’язання в команді. DELTA допоможе розвивати спільне бачення, яке вестиме нас до мети. Для успішної реалізації проєкту необхідна культура вирішення конфліктів та надання зворотного зв’язку, яка зорієнтована на вирішення завдань та взаємопідтримку. Це можливо лише завдяки реалізації проєкту на рівних правах та взаємоповазі, так як найважливішою ланкою для успіху є люди. Переконання в тому, що у кожному проєкті людина є вирішальним фактором успіху робить наше формування культури неповторним та завдяки таким крокам ефективним:

  1. Спільна направленість та спільні цілі
  2. Чітка організація співробітництва та культури комунікації
  3. Прозорі та ефективні процеси
  4. Спільні правила гри
  5. Культура вирішення конфліктів та надання зворотного зв’язку